A gyorsabb ügyintézés érdekében, miután kiválasztotta az Önnek megfelelő készülékeket, kérjük hívja a NONSTOP hívható ügyfélszolgálatunk számát, hogy gyorsan visszaigazolhassuk megrendelését.
A készülékeket 2 helyen Budapesten és Esztergom mellett, Tokodon veheti át, vagy kérhet házhozszállítást.
Érdeklődjön gyors és olcsó, esetleg ingyenes(vásárlás értékétől függő) házhozszállítási lehetőségeinkről.
A megrendeléshez 30% előleg befizetése szükséges, amelyet 2 márkaboltunkban készpénzben fizethet ki, előleg számla kiállítása ellenében vagy átutalással a 10300002-10468963-49020013 bankszámlára. Kérésére az utalás előtt Előleg bekérő levelet vagy átutalási számlát állítunk ki és scannelve az Ön által megadott e-mail címre elküldjük.
A végszámla kiállítása az áru átvételével egyidőben történik a boltban vagy házhozszállításkor a gépekkel együtt átvehető.
Kiszállítás rendelése esetén, fizetheti a fennmaradó részt kényelmesen, az otthonába érkezéskor, utánvéttel. Ennek a fizetési módnak nincs külön többletköltsége, csak a szállítási költség. Egyedi esetben, ha nehezen tud előleget fizetni, lehetőséget biztosítunk a teljes vételár otthonában történő kifizetésére is.
Boltjainkban bankkártyával is fizethet, ennek kezelési költsége a 2%.
A termékek általában igen gyorsan, az előleg kifizetését követően kb. 3 munkanapon belül kiszállíthatóak.
Bármilyen további kérdése merülne fel, kérjük hívjon minket.
Garancia:
Minden termék csomagolásán belül található a garanciafüzet, melyet a csomagolás és a termék megóvása érdekében nem szoktunk kivenni. A garancia időn belül, akár a gépek bekötése után (nem feltétlenül kell, hogy whirlpool-os szakember kösse be, de szakirányú végzettsége kell, hogy legyen) szívesen lepecsételjük Önnek a garanciafüzetet, ha befárad hozzánk, vagy postafordultával visszaküldjük Önnek.
|